Handelsbetingelser

Generelle oplysninger:

Fru Hygges Butik Aps
Butik og E-butik

Cvr.nummer: 39212382

Adresse: Lind Hovedgade 21 C, Lind, 7400 Herning
E-mail: kontakt@fruhyggesbutik.dk
Tel.nr: 93950089

Etableret 2014

At alle priser er inkl 25 % moms

Betaling i webshop:

Bankoverførsel, Dankort, Visa Dankort, Mastercard,Maestro Visa electro og MobilePay

Levering:

Med Post Danmark eller ved personligt fremmøde. I særlige tilfælde kan varen leveres mod et mer-gebyr. Fragt prisen kan afhænge af varens størrelse.

Debitering:

Betaling vil først blive trukket på din konto/kort, når varen afsendes.

Leveringstid:

Når betalingen er gennemført og synlig for os, afsendes varen sammen dag. Du modtager en e-mail når din vare er færdigbehandlet og afsendt.

Reklamationsret:

I henhold til købeloven har du også hos Fru Hygges Butik 24 måneders reklamationsret på dine varer.

Hvis du fortryder dit køb:

Du har 14 dages fortrydelses ret når du handler hos os, forudsat: at varen er i ubrugt og i original emballage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter du har modtaget din vare. Du skal inden 14 dage fra modtagelse af din vare give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på kontakt@fruhyggesbutik.dk eller på tlf: 93950089. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du afholder selv udgiften ved returnering af dit fortrudte køb. Du er ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten:

1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer, specialfremstillet eller har fået et tydeligt personligt præg.
2. Bestilte blomster dekorationer, kranse, og ting fremstillet af blomster og grønt.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering som vi tilbyder, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget dellelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet skal varen sendes til:
Fru Hygges Butik
Lind Hovedgade 21 C
7400 Herning.

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse

Hvad du skal sende med tilbage:

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
En vare som går i stykker pga. en fejl i materialet ombyttes eller pengene gives retur. En vare som går i stykker pga. slid eller misligholdelse erstattes ikke. Dette gælder for følgende:

  • Moseegs smykker som bæres under bad.
  • Træskåle som står i vand.
  • Træ skåle og fade som slår sig, fordi det står op af en varm radiator eller er udsat for store temperatur forskelle. (Træ er et natur materiale og vil arbejde og der kan opstå revner og sprækker)

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger?

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Oplysninger afgivet til Fru Hygges Butik videregives eller sælges på ingen måde til tredjepart, og vi registrer ingen personfølsomme oplysninger.

Klageadgang:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: Fru Hygges Butik – Jan Jacobsen. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.